Wszyscy chcą do Lublina, nawet marchewka
W dwa weekendy czerwca, na drogach wylotowych siedmiu miast Polski Król, Archanioł, Artysta, Diabeł i Marchewka łapią stopa do Lublina. Przebrani autostopowicze zachęcają zmotoryzowanych, by jechali do Lublina. Kierowcy zobaczą następujące tabliczki: Lublin – Tam moje królestwo (Król); Po inspirację (postać Artysty); Anielskie klimaty (Archanioł); Schrupiesz mnie zdrowo (Marchewka); Tam się dzieje (Diabeł).
Warto zatrzymać się i porozmawiać z nietypowym autostopowiczem.
Kierowcy otrzymają pamiątki z Lublina – maty samochodowe -
antypoślizgowe, płyty „Wirtualny Lublin” i foldery o Lublinie. W ramach
tej nietypowej kampanii nagrane zostały również filmy, które pojawiły
się na portalach społecznościowych i serwisach foto/video. Akcja
"autostopowicze" wspierana jest dodatkowo przez CB radio. <www.lublin.eu>
ostatnia zmiana: 2009-06-21