Firmy Enzo i Mint Media przy współpracy z Kołem Naukowym ZiM UMCS zapraszają na cykliczne spotkania dotyczące marketingu internetowego. Spotkania w formie prezentacji i warsztatów będą odbywać się regularnie i jeżeli projekt spotka się z zainteresowaniem uczestników, będzie kontynuowany również po przerwie wakacyjnej. Organizatorzy zapewniają, że takiej wiedzy nie znajdziecie na studiach!
Projekt skierowany
jest do studentów lubelskich uczelni (niezależnie od kierunku, roku i trybu
studiów) - pasjonatów internetusób, które planują pracę w agencji
interaktywnej, sieci reklamowej, domu mediowym, agencji reklamowej lub jako
marketerzy w firmach, wszystkich, którzy planują założyć własny biznes –
szczególnie internetowy, oraz osób, które są otwarte nie tylko na przyjmowanie
wiedzy, ale także na jej samodzielne zgłębianie.
Prowadzący:
Krzysztof Kozieł (Enzo) W firmie odpowiada za obsługę kluczowych klientów w zakresie kampanii reklamowych w Internecie. Doświadczenie: 8 lat w branży. Pomysłodawca Akademii eMarketingu.
Jarosław
Bielecki (Mint Media) W firmie odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów
oraz pozyskiwanie nowych klientów. Doświadczenie: 6 lat w branży reklamy
internetowej m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i teraz w Polsce.
Współtwórca sieci reklamowej Mint Media.
22 kwietnia
2010 r. (czwartek), godz. 16.30 (termin przełożony z 15 z powodu żałoby narodowej).
Wydział
Ekonomiczny UMCS, Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 w Lublinie (Rektorat), sala B4
Źródło:
UMCS