Akademia eMarketingu

Dział: Lublin

Firmy Enzo i Mint Media przy współpracy z Kołem Naukowym ZiM UMCS zapraszają na cykliczne spotkania dotyczące marketingu internetowego. Spotkania w formie prezentacji i warsztatów będą odbywać się regularnie i jeżeli projekt spotka się z zainteresowaniem uczestników, będzie kontynuowany również po przerwie wakacyjnej. Organizatorzy zapewniają, że takiej wiedzy nie znajdziecie na studiach!

Projekt skierowany jest do studentów lubelskich uczelni (niezależnie od kierunku, roku i trybu studiów) - pasjonatów internetusób, które planują pracę w agencji interaktywnej, sieci reklamowej, domu mediowym, agencji reklamowej lub jako marketerzy w firmach, wszystkich, którzy planują założyć własny biznes – szczególnie internetowy, oraz osób, które są otwarte nie tylko na przyjmowanie wiedzy, ale także na jej samodzielne zgłębianie.

 

Prowadzący:

 

Krzysztof Kozieł (Enzo) W firmie odpowiada za obsługę kluczowych klientów w zakresie kampanii reklamowych w Internecie. Doświadczenie: 8 lat w branży. Pomysłodawca Akademii eMarketingu.


Jarosław Bielecki (Mint Media) W firmie odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów oraz pozyskiwanie nowych klientów. Doświadczenie: 6 lat w branży reklamy internetowej m.in. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i teraz w Polsce. Współtwórca sieci reklamowej Mint Media.

 

22 kwietnia 2010 r. (czwartek), godz. 16.30 (termin przełożony z 15 z powodu żałoby narodowej).

Wydział Ekonomiczny UMCS, Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5 w Lublinie (Rektorat), sala B4

 

Źródło: UMCS


ostatnia zmiana: 2010-04-12
Komentarze
Polityka Prywatności