Zaczyna się jak kinowa zapowiedź pełnometrażowej fabuły. Najpierw obserwujemy pełny napięcia konflikt pary młodych zapracowanych ludzi, którzy nie mają dla siebie czasu, a potem ...
- Film jest konsekwentną realizacją strategii promocji Województwa Lubelskiego i kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie” - podkreślał Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, dodając, że konwencja filmu jest spójna z działaniami promocyjnymi stolicy regionu - Lublina. -
Głównym zadaniem produkcji jest wyzwolenie w
odbiorcy pozytywnych emocji i związanie ich z wizerunkiem Województwa
Lubelskiego. Chcemy pokazać nasz region jako miejsce gdzie można
„odnaleźć siebie”, cieszyć się życiem w otoczeniu różnorodnej przyrody i
fascynujących zabytków.
Kampania
wizerunkowa regionu nie ograniczy się tylko do telewizji. Po wakacjach
filmowy spot będzie wyświetlany w kinach całego kraju, a na ulicach i
placach Warszawy pojawią się dodatkowo billboardy.
Jeszcze w lipcu ruszy regionalna kampania walorów i produktów turystycznych, która potrwa do końca września.
TVP
Lublin przygotuje i wyemituje na własnej antenie oraz - w ramach
wymiany programów - na antenach innych ośrodków regionalnych w Polsce -
cykl 12 reportaży z Lubelszczyzny, m.in. z Roztocza, Lasów Janowskich,
Podlaskiego Przełomu Bugu.
Radio Lublin poświęci promocji walorów i
produktów turystycznych regionu wszystkie letnie audycje z cyklu
„Akademia aktywnych”, emitowane na antenie od poniedziałku do piątku
oraz sobotnie programy „Apetyt na radio”.
Letnia akcja promocyjna
obejmie też autorskie cykle ilustrowanych materiałów z atrakcyjnych dla
turysty miejsc i wydarzeń Lubelszczyzny na łamach oraz w serwisach
internetowych regionalnych dzienników: Dziennika Wschodniego, Kuriera
Lubelskiego - Polska the Times oraz Gazety Wyborczej Lublin.
Region
Lubelski i jego turystyczne atrakcje będą promowane również w całym
kraju - w branżowych pismach i serwisach turystycznych oraz w programach
telewizyjnych poruszających tematykę turystyczną.
Warto podkreślić,
że letnie kampanie - wizerunkowa i produktowa nie będą jedynymi
zaplanowanymi do realizacji w tym roku. Promocja regionu w latach
2010-2011 jest jednym z kluczowych projektów w ramach Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego.
Już jesienią pojawią się nowe kampanie, mające na celu promocję regionalnej kuchni, potraw i produktów (Smaki Lubelszczyzny) oraz najlepszych produktów i usług firm regionu (Marka Lubelskie). Te działania, podobnie jak przyszłoroczne odsłony kampanii wizerunkowej i produktowej, będą podbudowane wynikami trwających obecnie ogólnopolskich badań jakościowo-ilościowych oraz fokusowych, które mają odpowiedzieć na wiele istotnych pytań, włącznie z tym najważniejszym: jak Polacy widzą nasz region?
Źródło: www.lubelskie.pl