Lubelskie - chwilo trwaj!

Dział: Lublin

Zaczyna się jak kinowa zapowiedź pełnometrażowej fabuły. Najpierw obserwujemy pełny napięcia konflikt pary młodych zapracowanych ludzi, którzy nie mają dla siebie czasu, a potem ...

Potem następuje druga odsłona z pejzażami Regionu Lubelskiego, w którym bohaterowie gubią stres i niepokój, aby wspólnie przeżywać niesamowite chwile relaksu.

Ten film, trwający zaledwie 45 sekund, obejrzą w lipcu i sierpniu widzowie telewizji TVN, TVN 24 i TVN Warszawa, a dodatkowym wsparciem kampanii będą wskazania sponsorskie przed i po prognozie pogody w telewizji Polsat.

- Film jest konsekwentną realizacją strategii promocji Województwa Lubelskiego i kontynuacją ubiegłorocznej kampanii „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie” - podkreślał Piotr Franaszek, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego, dodając, że konwencja filmu jest spójna z działaniami promocyjnymi stolicy regionu - Lublina. -

Głównym zadaniem produkcji jest wyzwolenie w odbiorcy pozytywnych emocji i związanie ich z wizerunkiem Województwa Lubelskiego. Chcemy pokazać nasz region jako miejsce gdzie można „odnaleźć siebie”, cieszyć się życiem w otoczeniu różnorodnej przyrody i fascynujących zabytków.  

  
Kampania wizerunkowa regionu nie ograniczy się tylko do telewizji. Po wakacjach filmowy spot będzie wyświetlany w kinach całego kraju, a na ulicach i placach Warszawy pojawią się dodatkowo billboardy.


Jeszcze w lipcu ruszy regionalna kampania walorów i produktów turystycznych, która potrwa do końca września.


TVP Lublin przygotuje i wyemituje na własnej antenie oraz - w ramach wymiany programów - na antenach innych ośrodków regionalnych w Polsce - cykl 12 reportaży z Lubelszczyzny, m.in. z Roztocza, Lasów Janowskich, Podlaskiego Przełomu Bugu.


Radio Lublin poświęci promocji walorów i produktów turystycznych regionu wszystkie letnie audycje z cyklu „Akademia aktywnych”, emitowane na antenie od poniedziałku do piątku oraz sobotnie programy „Apetyt na radio”.


Letnia akcja promocyjna obejmie też autorskie cykle ilustrowanych materiałów z atrakcyjnych dla turysty miejsc i wydarzeń Lubelszczyzny na łamach oraz w serwisach internetowych regionalnych dzienników: Dziennika Wschodniego, Kuriera Lubelskiego - Polska the Times oraz Gazety Wyborczej Lublin.


Region Lubelski i jego turystyczne atrakcje będą promowane również w całym kraju - w branżowych pismach i serwisach turystycznych oraz w programach telewizyjnych poruszających tematykę turystyczną. 


Warto podkreślić, że letnie kampanie - wizerunkowa i produktowa nie będą jedynymi zaplanowanymi do realizacji w tym roku. Promocja regionu w latach 2010-2011 jest jednym z kluczowych projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego.

Już jesienią pojawią się nowe kampanie, mające na celu promocję regionalnej kuchni, potraw i produktów (Smaki Lubelszczyzny) oraz najlepszych produktów i usług firm regionu (Marka Lubelskie). Te działania, podobnie jak przyszłoroczne odsłony kampanii wizerunkowej i produktowej, będą podbudowane wynikami trwających obecnie ogólnopolskich badań jakościowo-ilościowych oraz fokusowych, które mają odpowiedzieć na wiele istotnych pytań, włącznie z tym najważniejszym: jak Polacy widzą nasz region?

Źródło: www.lubelskie.pl


ostatnia zmiana: 2010-07-23
Komentarze
Polityka Prywatności