Czas trwania: studia są dwusemestralne i będą realizowane w trybie niestacjonarnym, a zajęcia będą odbywały się w soboty i niedziele. Program studiów obejmuje 208 godzin zajęć dydaktycznych realizowanych w formie warsztatów (w tym komputerowych), wykładów i seminariów.
Opis studiów: celem studiów jest zapoznanie słuchaczy z przetargowymi i poza przetargowymi formami wydatkowania środków publicznych oraz przygotowanie absolwentów do pełnienia samodzielnych funkcji w procesie udzielania i uzyskiwania zamówień publicznych z uwzględnieniem regulacji prawnych Unii Europejskiej.
Studia są przeznaczone dla absolwentów studiów wyższych (posiadających dyplom licencjata, inżyniera, magistra lub lekarza) w szczególności:
- osób już uczestniczących lub zamierzających brać udział w procesie przygotowania i dokumentowania zamówień publicznych, a także uczestniczących w pracach komisji przetargowych (po stronie zamawiającego) bądź opracowujących i składających oferty w imieniu wykonawców,
- osób współpracujących z szeroko rozumianym sektorem finansów publicznych, w tym z jednostkami samorządu terytorialnego
Absolwent Studium powinien stać się specjalistą z zakresu zamówień publicznych, mogącym skutecznie uczestniczyć w przetargowych i poza przetargowych formach wydatkowania środków publicznych. Uzyskana wiedza oraz zdobyte w trakcie zajęć umiejętności opracowania projektów będą mogły być wykorzystywane w procesie zamówieniowym realizowanym przez jednostki zatrudniające słuchaczy lub potencjalnych nowych pracodawców.
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczenia z przedmiotów wyszczególnionych w programie oraz przygotowanie i obrona pracy dyplomowej.
Zasady przyjęć: na podstawie złożonego kompletu dokumentów. Studia zostaną uruchomione pod warunkiem zgłoszenia się co najmniej 40 osób, zaś limit przyjęć wynosi 65 osób.
Komplet dokumentów obejmuje:- podanie o przyjęcie na studia
- oryginał, odpis lub notarialnie poświadczona kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych
- dwie fotografie
- kserokopia dowodu osobistego
- pokwitowanie dokonania wpłaty wpisowego w wysokości 150 zł wniesionego na konto nr 07103019992456027000136201
Termin składania dokumentów: do 28 września 2012 r.
Miejsce składania dokumentów:
Dziekanat Wydziału Ekonomicznego UMCS, Pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin
Rektorat II piętro, pok. 207 (tel. 81 537 54 62)