30 listopada 2017 (czwartek), godz. 18:30
"Marketingowe Wieczory UMCS" to cykl wykładów z praktykami w dziedzinie marketingu. Prelegenci zaproszeni do udziału w inicjatywie mają duże doświadczenie zawodowe w zakresie marketingu i PR i sukcesywnie dzielą się nim z lubelskimi studentami i nie tylko. Pierwszy wykład odbędzie się już w najbliższy czwartek, 30 listopada o godz. 18.30. Prelegent to Kamil Misztal, który prowadzi Fundację "Krok do Marzeń". Głównym tematem spotkania będzie "W protezie a na rowerze. Akcja charytatywna od strony medialnej i marketingowej".
- Razem z Natalią Buczyńską organizujemy kolejną edycję projektu "Marketingowe Wieczory UMCS". Chodzi nam głównie o rozwój kultury dzielenia się wiedzą przez praktyków z branży marketingu. W ramach edukacji dostajemy pakiet praktycznej wiedzy na temat zawodu, a zestawienie teorii z praktyką pozwala poszerzyć horyzonty i poznać pewne zjawiska, jakie są praktykowane w branży marketingu. Wykłady organizowane są po to, aby poszerzać wyobraźnię uczestników i aby sukcesywnie łączyć teorię z praktyką - mówi Konrad Koneczny, koordynator projektu.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Organizatorzy proszą wszystkich zainteresowanych o zgłoszenie chęci udziału w wykładzie poprzez stronę
www.marketingowewieczoryumcs.pl
Zarejestrowani uczestnicy uzyskają certyfikat poświadczający udział w spotkaniu. Liczba miejsc jest ograniczona.
Projekt realizowany jest przez Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu na Wydziale Ekonomicznym UMCS.